Saturday, October 4, 2008

Weekend, almost...

Eile oli esimene p2ev yksinda. See oli hoopis midagi muud kui koos Ralucaga (eelmise au pairiga). Temast oli ikka nii palju abi, aga sain hakkama :) Hommiku poole kogunes meie juurde umbes 7 ema, igal yhel v2hemalt yks 3-5 aasta vanune laps kaasas. V6ite proovida ettekujutada, milline kaos p2rast seda siin oli :D Aga mina p6genesin vastasmaja koristama. Megasuur ja ilus maja, kus elab k6ige suurem puhtusefriik, kes saab olemas olla ja kes vihkab ylek6ige tolmu, mida mida minu silmad ei v6tnud. Ei tea, see koristamine pole vist ikka minu jaoks... v6ib-olla oli asi selles, et 5 tundi j2rjest koristada on liiga pikk aeg. 6htu l6ppes vesiselt, sest m6lemad posid tahtsid yhte ja sama veepystolit. Peale 10 minutilist hala otsustas noorem lihtsalt loobuda ja pystoli oma vennakesele anda, awwww! :)

T2na oli esimene t2iesti vaba p2ev (m6nus!!). Sain kohvrist v2lja kolida ja oma toas ja vannitoas k6ik oma k2e j2rgi paika panna. Nii hea on yksinda olla vaikuses (pere on sugulaste juures kuskil), tavaliselt on maja juttu/l2rmi/nutmist/kilkamist t2is. Ei viitsinud isegi linna v6i kuskile mujale minna, sest ilm oli n6me (daaaaa, Inglismaa ju).

Homme mingite au pairidega, keda ma veel n2inud ei ole, Camdeni. Eks p2rast kirjutan, kuidas oli, aga nali on selles, et ma ei tea kuidas sinna saada, haha! Tean et jalgsi-bussiga-rongiga-rongiga-rongiga. Vist nii, aga kust mingi asi l2heb, seda loodan teada saada t2nava pealt m6nelt s6bralikult inglaselt :) Eks n2eb, mis saab.

L2hen pakin nyyd Megani synnip2evakingituse 2ra :)

No comments: