Wednesday, January 21, 2009

I love London!

Kas on v2ga imelik, et ma k6nnin t2naval ringi, naeratus n2ol peaaegu koguaeg? Nii igatahes on. Ja tegelikult v2ga isegi ei huvita ka, kas on imelik v6i mitte. Nii hea tunne on tagasi Inglismaal olla :)

Mulle meeldib, et ma ei pea v2lja minnes endale salli paksult ymber m2ssima ja kindaid paaniliselt otsima.
Mulle meeldib, et inimesed on viisakad ja s6bralikud.
Mulle meeldivad need pisikesed poekesed ja et k6ik vajalikud asjad saan k2tte siit samast kodu l2hedalt.
Mulle meeldib, et suvalised inimesed kysivad m6nikord "hi, how are you today?" v6i lihtsalt teretavad t2naval.
Mulle meeldib kuulda seda briti aktsenti enda ymber.


Mulle tegelikult ei meeldi v6rdlemine, aga kui peret, kus ma praegu olen, v6rrelda eelmisega, siis absoluutselt k6ik faktid langevad selle pere kasuks.
Mulle meeldib Jack, kes oskab 6hupalliga trikki teha nii, et kogu k88gi p6rand ujub ja kes ytleb lihtsalt m88da minnes "thank you for changing our sheets".
Mulle meeldib, kui India 6petab mind lauam2nge m2ngima.
Mulle meeldib, kuidas Jack kallistab ja musitab Indiat, kui nende teed koolis lahku l2hevad.
Mulle meeldib neid hommikuti kooli viia ja nende 6petajatega juttu r22kida.
Mulle meeldib, et Sam on alati nii abivalmis ja et ta oskab oma lapsi nii h2sti kasvatada.
Mulle meeldib, et siin me teeme lastele ja endale maitsvat v2rsket toitu.
Ma v6iks seda nimekirja kirjutama j22dagi.

Mulle v2ga ei meeldi, et mu uhiuus l2pakas katki l2ks kohe kui ma siia j6udsin ja et see on ordi oma, mis t2hendab, et ma ei saa siin kuhugi p88rduda sellega.
Mulle v2ga ei meeldi, et siin klaviatuuril pean kasutama m6ningate t2htede asemel numbreid, sest siin lihtsalt ei ole neid t2hti.
Aga see on ka k6ik, mis suutsin negatiivse poole pealt v2lja pigistada :)

Ja mulle meeldib, et Inga nii pingsalt ootab seda postitust, sest muidu ma oleksin selle kirjutamise kindlasti edasi lykanud m6ned p2evad.

5 comments:

Elo said...

Niiiiii nunnu!
Toidu poole pealt olen kade.
Sõin eile makarone (juustuga), mis ajas mu kõhu valutama. Tegin poistele ja mõtlesin, et söön siis ise kah vahelduseks.

Maiken said...

Vaesekene. Sa peaksid p2eval ise tegema midagi normaalset endale. Mul natuke halb ainult see, et s88n 6htust kuskil alles 8-9 ajal, sest enne pole aega.

Anonymous said...

maikeeeen!
millal sa l2ksid? ja oha ma tean seda negatiivset et t2hti pole:D hahaha
aga nagu siit v6in aru saada on sul k6ik h2sti. niiii tore. ja ma tean seda tunnet mis sul on. sest see pole eesti :D minu ainuke paha asi on veel see et ma ei r22gi nende keelt aga l6ppkokkuv6ttes tuleb see mulle ainult kasuks, ma loodan. kui sul v2hegi aega on kirjuta mulle meilile ja siis ma kirjutan sulle ka romaani vastu:D armastan ja kallistan.

Inga said...

Hahaha, see esimene lause kõlas nagu sa oleksid mingi armuhull. :D
Saad aru, ma tulin siia ja ei oodanudki tegelt mingit uut postitust! Ja siis tuli siuke üllatus. Ma pean nüüd veidi toibuma.
Need lapsed tunduvad küll väga armsad. Jack on eeeriti armas. "Thank you for changing our sheets"
aa, ma tahan ka siukest last endale.
Nii lahe, et sulle meeldib. Lõpuks ometi midagi positiivset Inglismaa kohta.
Tead, mulle meeldib pingsalt oodata su järgmist postitust!

piret said...

oo tsau! väga tore, et sulle meeldib. kirjuta-kirjuta-kirjuta minusuguste uudishimulike vanatüdrukute ninaigalepooletoppimise vajaduse rahuldamiseks, pliiis (a)